xSaaamii Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Vart skall du köpa din 360 då ? Ps: Skicka din GamerTag när du har live, :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 8 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Lär köpa det på EBgames eller elgiganten :) Fast det kommer nog dröja ett tag innan jag köper det eftersom jag inte har alla pengarna ännu :P Arako: Yea sure ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 (redigerat) Lär köpa det på EBgames eller elgiganten :) Fast det kommer nog dröja ett tag innan jag köper det eftersom jag inte har alla pengarna ännu :P Arako: Yea sure ;) Okej, Btw jag kan ta både dig och Arako med förbundna ögon, wait and see :D Redigerat 8 Juli 2008 av 9400 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 8 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Det får vi se när jag har skaffat Xboxet. Tyvärr kan det nog dröja eftersom jag saknar 1000kr och uppåt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Det får vi se när jag har skaffat Xboxet. Tyvärr kan det nog dröja eftersom jag saknar 1000kr och uppåt :(Okej, Hur mycker sparar du varge månad ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 8 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Just nu har jag inte fått månadspeng på ett långt tag :( (skuld till mamma x)) Men annars får jag 500kr som jag brukar slösa bort x) Hade tänkt ta Augustis femhundring och lägga den till xbox pengar =) Ska försöka jobba lite här hemma också å fixa ihop cash :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 har du sommar jobb? isf har du nog snart råd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 har du sommar jobb? isf har du nog snart råd. Ja han är ju 15 så om han jobbar så får han snart råd, :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 8 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 mitt sommarjobb är redan slut :( 1 timmes hundvakt om dagen i 4 veckor, 1100kr intjänade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 mitt sommarjobb är redan slut :( 1 timmes hundvakt om dagen i 4 veckor, 1100kr intjänade. Okej lätta pengar, :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 8 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Sant, men inte tillräckligt mycket :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Sant, men inte tillräckligt mycket :(Ne men om 1-2 mån har du nog tillräkligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.