Hoppa till innehåll

Polisen


Rhino

Rekommendera inlägg

Gäst InTech

är nog gta iv, och 1-2-3 är ingenting, men när det börjar bli 4-5-6 börjar det bli omöjligare XD.

Polisen är skitsmart i IV, och äntligen så ger inte polisen sig på den man är, utan andra också :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ponta500

jag tycker att polisen är lättast på vice city.

 

 

jag tycker att polisen är svårast på iv i alla fall när man har 2 stjärnor

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 6 månader senare...

jag tycker nog f*n snuten på GTA 1 xD... men IV är svårt också men jag tog över Ferrari huset och fick alla sjärnor efter mig sen tog jag en Ferrari och drog därifrån och klarade mig de va ganska enkelt men överleva genom att springa på marken e f*n svårt kommer SWAT och all möjlig skit :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

polisen är svårast på gta city story :D :) :) :)

 

 

Jag har GTA IV å jag tkr inte polisen är så svåra där så..så jag chansar på san andreas elle nå..

jag har san andreas och polisen är as lätt där om man flyger upp på ett tak med en jetpack typ på sjukhuset så så skriv in koden uzumymw så får du en målsökande rocket luncher sen blir det as lätt

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

polisen är svårast på gta city story :D :) :) :)

 

 

Jag har GTA IV å jag tkr inte polisen är så svåra där så..så jag chansar på san andreas elle nå..

jag har san andreas och polisen är as lätt där om man flyger upp på ett tak med en jetpack typ på sjukhuset så så skriv in koden uzumymw så får du en målsökande rocket luncher sen blir det as lätt

 

Vad är det svåra med att få bort polisen om man fuskar.

On-Topic: Jag tycker det är svårast på GTA IIII

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...