Median Skrivet 24 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 http://www.manganation.se/ Är uppe! Lite problem med forumet bara så ni vet ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Sidan ser sjuk ut i IE, och säg inte "Kolla på den i FF då" för nu använder jag IE, som så många andra internetanvändare, och i IE ser sidan skräp ut vilket betyder att den ur vår synvinkel är skräp. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 24 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 JA! Jag vet. Men vettefan hur jag ska fixa det, har provat med <if ie> etc saken men den verkar inte vilja göra så att IE ändrar sig ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Kan du inte få upp forumet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 24 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Jag tror kanske att jag måste installera om forumet .... Eftersom jag inte får det att funka med mySQL :( ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 25 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Installerat om forumet, gjort så att den funkar perfa i IE/Opera etc. nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Median jag älskar dig :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 25 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 NP! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Har vi en fungerande banner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 26 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Ja.. Jag tror det, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Kan du lägga upp URLen så man kan "Reklama" lite på andra forum ? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 26 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 http://img295.imageshack.us/img295/9817/manganation7bv6.jpg Men snälla, gör inget som är emot reglerna på ett forum, vill inte att sidan ska få dåligt rykte ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.