eeewwhh Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Ehm, RHCP jag är 96? Jag är född den 3 december 1996! JA men kolla på billkings ålder då.. p13. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 jag & min kusin ska dit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 19 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Jag hörde deras nya singel "All hope is gone" lr nått sånt, idag ^^ ibörjan värkade den väldigt lovande men sen blev jag inte lika glad x/ men dan var ganska bra iaf! x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Bilking är ochså 96. Han har väl bara inte pallat skriva in rätt ålder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 (redigerat) 'Knots nya musikvideo hade premiär på MTV i fredags: http://youtube.com/watch?v=JKJBi5Er3AU&feature=related Och! Sid bröt båda hälarna under första spelningen i år (i Seattle) när han hoppade från en balkong. Han togs bakom scen under Psychosocial men kom sedan tillbaka och dem slutförde showen. Han sitter i rullstol förtillfället (se länken)! ;) http://youtube.com/watch?v=kg1cb3xudVk Redigerat 22 Juli 2008 av sicworld Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 inte jag i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oliver97 Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Det måste jag berätta för min kompis.. HAN älskar Slipknot.... JAg tkr ju också att de är bra.. men jag är nog för.. Liten? Ung? Vet inte vare heter:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Liten? Ung? MAn är aldrig för ung för att lyssna på slipknot? JAg är ju 11 och älskar SlipKnot! Rikgit bra Video! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Ne, slipknot har man allt växt ifrån. Gillade några låtar förr, men riktigt skitband nu får jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Nä, isf ska dom vara typ i pildammsparken :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 (redigerat) Ok, Slipknot är bra men jag vill nog inte gå på deras spelningar för att jag inte helt enkelt lyssnar så mycket på dem längre! Ne, från mig :) Redigerat 26 Juli 2008 av Legenden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Ja ska beställa i dag hoppas jag eller i mon. Fast vad är bäst Stå eller sitt plats? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.