Gäst EDOBEM Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 (redigerat) Själv har jag slagit 608 m och med min brorsa 780 m :) Redigerat 10 Juli 2008 av EDOBEM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Jag har också slagit 500 m =) Jag var Lucario, vem var du när du slog 500 m? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Ice Climbers... 511 m om man ska vara exakt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Har plockat 590 m med ganondorf och 1315 m med Zero Suit Samus. Det senare krävde dock ett flertal försök innan man stegvis tog sig över 1000 meters nivån. Att komma över 1000 m är näst intill omöjligt :/ Hon slår på något speciellt sätt som gör att man åker en längre sträcka på kortare tid, vilket gör att man kommer över 500 ganska enkelt. Har också fått 1451 meter med en kompis, då körde vi Pit + Ganondorf :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Azzeus Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Egentligen suger jag på Home-Run contest men jag lyckades ändå få över 500 m med Ice Climbers, sen har jag fått 746 m som bästa tillsammans med Crossfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 mitt bästa är 607.?? (?? betyder att ja inte vet exact) med bowser... trodde det va asdåligt, men som ja ser värkar ja inte vara sämst här :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Ne du är inte sämst, jag slog 487 tror jag som bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Jag får inte så bra :( Bästa va nått med 500 med bowser. "/ Men på melee slog jag 700 nått med marth eller roy minns inte vem av dom det var :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Har 510 med Lucas nu och 570 med Ice Climbers =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 Slog 608 med Ice Climbers och 678 med Lucas. Hur gör man sig till Zero Suit Samus på Homerun? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Har iaf slått över 570 med en kompis nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 (redigerat) Slog 608 med Ice Climbers och 678 med Lucas. Hur gör man sig till Zero Suit Samus på Homerun? http://www.gamewinners.com det kommer va din besta vänn detta är direct quotat från gamewinners.com: "Fight as Sheik Use one of the following methods to unlock Sheik. Select Zelda/Sheik area at the character selection screen. Hover the pointer over your section then press one the following buttons to toggle between Zelda and Sheik. * With a Wiimote, press 2. * With Wiimote and Nunchuk, press A. * With a Classic controller, press A. * With a Gamecube controller, press A. Fight as Zero Suit Samus Use one of the following methods to unlock Zero Suit Samus. Select Samus at the character selection screen, then hold the following buttons at the "Ready to Fight!" message, when you usually press Plus to start the match. hlmr mamnbi, unwvsdaw iwrobgpiv * With a Wiimote, hold Minus and press Plus. * With Wiimote and Nunchuk, hold Nunchuk Z and press Plus. * With a Classic Controller, hold R and press Plus. * With a Gamecube controller, hold R and press Start. " har slagit 672,4 med Lucas 0014, kan du spela in (med en kamera ofc) på ditt rekord med zero suit samus? vill gärna se hur du gorde :D Redigerat 12 Juli 2008 av Hunted Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.