Darkdevil Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Tjo alla glada, nu har jag ett problem med battle.net. När jag försöker lira så blir jag alltid disconnectad av någon konstig anledning, någon som vet vad felet är? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Problem med din linje eller så hittar du alltid ett game med en Host som är leaver Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 8 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Min linje funkar alltid annars. Och jag kanske skulle ha nämnt att jag blir dc'ad även fast jag inte försöker joina nått game. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Kanske är ditt acc hackat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Brandväggen som blockerar det, troligen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 9 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Använde ett 3 minuter gammalt acc sist jag försökte så nej accet är inte hackat. Och jag har ingen brandvägg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Använde ett 3 minuter gammalt acc sist jag försökte så nej accet är inte hackat. Och jag har ingen brandvägg. Har du ingen brandvägg? o_O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 OMG. Om ja inte hade nån brandvägg skulle jag inte vågga köra wc3 online. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 10 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 OMG. Om ja inte hade nån brandvägg skulle jag inte vågga köra wc3 online.Omg ingen bryr sig <.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 OMG. Om ja inte hade nån brandvägg skulle jag inte vågga köra wc3 online.Omg ingen bryr sig <.< Jag är fortfarande rätt säker på att du har en brandvägg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 10 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 (redigerat) Aight, hittade brandväggen. Vad gör jag nu? (Har Norton) Redigerat 10 Juli 2008 av Darkdevil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Öppna portarna för 6112. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg