jonex Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 snälla kan någon säga hur man får luigi?? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 I vilket spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 troligen i brawl... kör bara subspace emisary... -.- hur svårt kan det vara att fatta att man låser upp alla gubbar me subspace emisary... ja menar det är minst 10 ppl i forumet som har sagt detta redan -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 troligen i brawl... kör bara subspace emisary... -.- hur svårt kan det vara att fatta att man låser upp alla gubbar me subspace emisary... ja menar det är minst 10 ppl i forumet som har sagt detta redan -.- Det finns två andra sätt. Antingen kan du lira 22 st brawls, eller så kan du klara classic mode på vilken svårighetsgrad som helst, så länge du INTE använder en continue Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Lite ovanligt att han frågar om Luigi, man brukar få han nästan först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Lite ovanligt att han frågar om Luigi, man brukar få han nästan först. jag fick han nästan sist... i brawl och i orginalet :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Lite ovanligt att han frågar om Luigi, man brukar få han nästan först. jag fick han nästan sist... i brawl och i orginalet :P Fick han som den tredje. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Du ska köra 22 brawls, klara Classic utan att använda continue eller se till att Luigi joinar supspace emmisary. Jag fick honom på en dag, han var asenkel att få. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offspring9 Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 I mario galaxy får man honom om man får alla 120 stjärnor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GIGGA7 Skrivet 23 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2008 jag fick honom som min första gubbe:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.