Rokay1 Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Jag annvänder mäst: motherlode kaching boolProp testingcheatsEnabled true UnlockCareerRewards :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 typ alla fusk hehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raspberry Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 maxmotives motherlode och ibland move_objects on och forcetwins Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simsocheat Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 jag använder min favvo crash warning den crashar ditt spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simsocheat Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 jag använder min favvo crash warning den crashar ditt spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 så att man får massa pengar :P länge sen jag spelade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SweetDarkness Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Det jag mest använder är motherlode och BoolProp testingcheatsenabled true. Skitbra fusk!!C: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 motherlode Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Jag fuskar typ aldrig. Jag kanske gör lite maxMotives ibland. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lillaiwazz Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Jag använder Boolprop testingcheatsenabled true och motherlode =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg