xSaaamii Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Tycker ni illa om denna har ni ingen smak, ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Varför måste du göra en ny tråd om varenda låt du hittar? För övrigt så tycker jag att den låter som vilket modernt subgenré DM band som helst. 0/0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Denna var kassare än den förra. 0/10. Varför postade du inte detta i din förra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Nej, usch. Typ 2/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Instämmer.. inte bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Azzeus Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 (redigerat) Instämmer helt med ni andra, det var inte bra; 0/10 :/ Är det bara jag eller verkar det som att 90 % av alla medlemmar här på fuska endast gillar rock/hårdrock/metal o sånt? Säger det bara för att om man tex kollar i den där tråden om vilken låt som är ens favorit så verkar alla ha skrivit band som: Metallica, RHCP, Slipknot... mm. :o Redigerat 9 Juli 2008 av Azzeus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GNR Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 f*n va cool(Y)¨ den får -100000000/10!! så j*vla..................SKIT KAS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Instämmer helt med ni andra, det var inte bra; 0/10 :/ Är det bara jag eller verkar det som att 90 % av alla medlemmar här på fuska endast gillar fjortismetal o sånt? Säger det bara för att om man tex kollar i den där tråden om vilken låt som är ens favorit så verkar alla ha skrivit band som: Metallica, RHCP, Slipknot... mm. :o Rättade till lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Waldorf Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 det ska ju va riktig musik som CCR och inte bara en massa trummor och skrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 0/999.999.999 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Är det bara jag som tycker den är bra? 8/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Nej usch, detta kan/borde inte ens klassas som musik. 0/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.