zitron Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Skrivet 3 Januari 2009 Belladonnabukten :) Och ibland på ett kvarter jag gjort själv, bara för att spela in filmer =)
cherri Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Skrivet 10 Januari 2009 Skönköping, den är mysigast tycker jag. Uddaholm är för litet och Veronavik är för stort och nu är det försent att börja på de nya kvarteren för jag har jättemånga familjer i skönköping nu hihi
cherri Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Skrivet 11 Januari 2009 VET NÅN VAD SIMPE ÄR? KONTAKTA MIG ISÅFALL! :unsure:
lonlyHeart Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Skrivet 1 Februari 2009 :huh: Jag Undrar om det är nån som vet fusket till the sims 2 så gräset växer snabbare! eller så man får en sjö eller nått liknande runt huset?? Skulle va tacksam för svar. Och säj inte att det inte finns för det vet jag att det gör. ;) :o :ng: Jag kör nog mest på min egna stad^^ Ellesmèra som jag döpt den till har bara typ Alv folk där och drakar..... Har nog fest mig vid Eragon för mycket! Hahahaha
Gäst caru Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Skrivet 2 Februari 2009 :huh: Jag Undrar om det är nån som vet fusket till the sims 2 så gräset växer snabbare! eller så man får en sjö eller nått liknande runt huset?? Skulle va tacksam för svar. Och säj inte att det inte finns för det vet jag att det gör. ;) :o :ng: Jag kör nog mest på min egna stad^^ Ellesmèra som jag döpt den till har bara typ Alv folk där och drakar..... Har nog fest mig vid Eragon för mycket! Hahahaha Hur får du drakar???
Glol Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Skrivet 10 Februari 2009 Som rubriken lyder, Jag kör oftast i Veronavik:D Jag gillar Uddaholm mest men jag har alla expasionspaket utom djurliv :rolleyes:
Gäst Darkshiver Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Skrivet 14 Februari 2009 Skönköping eller Veronavik, VV för att jag alltid sa Veronikavik innan x3
Sebastian4 Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Skrivet 15 Februari 2009 Kör mest i Blomdalen :ph34r: :ph34r: :ph34r:
Rekommendera inlägg