Hoppa till innehåll

Vilken Stad Kör Du Mest Med?

Rhino

Rekommendera inlägg

Hörrni alla Simsälskare, jag har hittat ett asbra kvarter! Det heter moonislands och då bor man på en jättestor ö men man kan också bo på småöar. Den e asbra!!!

Hittat? Vart hittar man den?

Är det som en MOD ungefär elr bara en stad som finns i ett expansion..?

Nej, det är en stad som man skapar själv. Tryck på Skapa ett nytt kvarter och välj ett landskap. Då står det MoonIslands där!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 58
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Hörrni alla Simsälskare, jag har hittat ett asbra kvarter! Det heter moonislands och då bor man på en jättestor ö men man kan också bo på småöar. Den e asbra!!!

Nej, det är en stad som man skapar själv. Tryck på Skapa ett nytt kvarter och välj ett landskap. Då står det MoonIslands där!

första inlägget du skrivit som du inte klagar i, congrats. för övrigt så hade jag ingen aning om de där, brukar spela i skönköping eftersom jag vill irritera mortimer. varför blir han så sur när man kollar i teleskopet?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

uddaholm!!det är roligast då börjar man me alienfamilj och en militär familj....eller..a..okej!!

hälften i alien familjen och samma med militär...och så någon spök familj...asså dom har massa gravstenar och så

här har ni tre fusk:

forcetwins om man är gravid så får man tvillingar

motherlode du får 5000 simdaler

help här ser du alla fuskkoder :student:

ctrl + alt + c öppna grejen så man skriva fusk

Fast nu överdrev du för lite.. Med motrherlode får man 50 000 simoleons, (Simdaler) och inte 5000..

:kung:

/T

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är lite olika, beroende på vilket humör jag är på. Men Skönköping har alltid vart en favorit.

Nu ska jag installera om alla mins the Sims spel, har ni något förslag på hur jag ska anordna mina kvarter? Nischa dom lite? Typ göra Veronavik till ett vinterparadis, Skönköping till den typiska förorten med mera. vad tycker ni?

Kolla gärna in min personliga blogg om The Sims också: http://parole.blogg.se

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...

första inlägget du skrivit som du inte klagar i, congrats. för övrigt så hade jag ingen aning om de där, brukar spela i skönköping eftersom jag vill irritera mortimer. varför blir han så sur när man kollar i teleskopet?

INTE första gången du beter dig som en femåring Dyas.

I din ålder (vet ej hur gammal du är men du ju läsa och stava och så...) ska man vet hur man ska bete sig och vara trevlig.

PS. MoónIslands kräver Jorden runt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 4 veckor senare...
  • Skapa ny...