Layton Skrivet 23 September 2008 Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 Hörrni alla Simsälskare, jag har hittat ett asbra kvarter! Det heter moonislands och då bor man på en jättestor ö men man kan också bo på småöar. Den e asbra!!! Hittat? Vart hittar man den? Är det som en MOD ungefär elr bara en stad som finns i ett expansion..? Nej, det är en stad som man skapar själv. Tryck på Skapa ett nytt kvarter och välj ett landskap. Då står det MoonIslands där! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 23 September 2008 Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 Hörrni alla Simsälskare, jag har hittat ett asbra kvarter! Det heter moonislands och då bor man på en jättestor ö men man kan också bo på småöar. Den e asbra!!! Hittat? Vart hittar man den? Är det som en MOD ungefär elr bara en stad som finns i ett expansion..? Nej, det är en stad som man skapar själv. Tryck på Skapa ett nytt kvarter och välj ett landskap. Då står det MoonIslands där! första inlägget du skrivit som du inte klagar i, congrats. för övrigt så hade jag ingen aning om de där, brukar spela i skönköping eftersom jag vill irritera mortimer. varför blir han så sur när man kollar i teleskopet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Alienstaden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Skönköping Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lussebullen Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 Jag kör i Belladonnabukten =) Eller badmössan, min egen =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThemasteR32 Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 jag kör i Belladonnabukten. den är så skön Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 kör på en egen jag gjort. gör alltid massa vampyrer och varulvar och aliens och sätter in i husen hahaha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offspring9 Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 Den sista för i ett av husen finns det en som är gravid! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trixie09 Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 uddaholm!!det är roligast då börjar man me alienfamilj och en militär familj....eller..a..okej!! hälften i alien familjen och samma med militär...och så någon spök familj...asså dom har massa gravstenar och så här har ni tre fusk: forcetwins om man är gravid så får man tvillingar motherlode du får 5000 simdaler help här ser du alla fuskkoder :student: ctrl + alt + c öppna grejen så man skriva fusk Fast nu överdrev du för lite.. Med motrherlode får man 50 000 simoleons, (Simdaler) och inte 5000.. :kung: /T Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst parole Skrivet 18 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2008 Det är lite olika, beroende på vilket humör jag är på. Men Skönköping har alltid vart en favorit. Nu ska jag installera om alla mins the Sims spel, har ni något förslag på hur jag ska anordna mina kvarter? Nischa dom lite? Typ göra Veronavik till ett vinterparadis, Skönköping till den typiska förorten med mera. vad tycker ni? Kolla gärna in min personliga blogg om The Sims också: http://parole.blogg.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 4 November 2008 Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 Hörrni alla Simsälskare, jag har hittat ett asbra kvarter! Det heter moonislands och då bor man på en jättestor ö men man kan också bo på småöar. Den e asbra!!! Hittat? Vart hittar man den? Är det som en MOD ungefär elr bara en stad som finns i ett expansion..? Nej, det är en stad som man skapar själv. Tryck på Skapa ett nytt kvarter och välj ett landskap. Då står det MoonIslands där! första inlägget du skrivit som du inte klagar i, congrats. för övrigt så hade jag ingen aning om de där, brukar spela i skönköping eftersom jag vill irritera mortimer. varför blir han så sur när man kollar i teleskopet? INTE första gången du beter dig som en femåring Dyas. I din ålder (vet ej hur gammal du är men du ju läsa och stava och så...) ska man vet hur man ska bete sig och vara trevlig. PS. MoónIslands kräver Jorden runt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordFelix Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 Jag kör på "blomdalen" ( kräver Sims 2 - året runt ) och min själv lagade stad, Åbo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg