birdisen Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Skrivet 8 Juli 2008 Hej, jag bara undrar, när kan man bli varg när man vill och vad är fused shadows? :huh:
Roset_16 Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Skrivet 8 Juli 2008 Hej, jag bara undrar, när kan man bli varg när man vill och vad är fused shadows? :huh: Man kan bli vargen när som helst när man har hjälpt alla gudarna då hjälper Midna dig att bli vargen när du vill. Kommer inte ihåg var fused shadows var, det var så länge sedan jag spelade det spelet. Hoppas det hjälpte lite. ;)
birdisen Skrivet 9 Juli 2008 Författare Rapport Skrivet 9 Juli 2008 Hej, jag bara undrar, när kan man bli varg när man vill och vad är fused shadows? :huh: Man kan bli vargen när som helst när man har hjälpt alla gudarna då hjälper Midna dig att bli vargen när du vill. Kommer inte ihåg var fused shadows var, det var så länge sedan jag spelade det spelet. Hoppas det hjälpte lite. ;) Tack ska till fjärde guden nu :thanks: :D
Pelleelle Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Skrivet 9 Juli 2008 (redigerat) nja, men kan förvandla sig när man vill efter tredje templet, INTE efter ha hjälpt alla gudarna dessutom, sista guden berättar om fused shadows för dej Redigerat 9 Juli 2008 av Yiazmat
birdisen Skrivet 9 Juli 2008 Författare Rapport Skrivet 9 Juli 2008 nja, men kan förvandla sig när man vill efter tredje templet, INTE efter ha hjälpt alla gudarna dessutom, sista guden berättar om fused shadows för dej ok, men nu har jag fastnatt på bron där monstret tänder eld och det är lådor, hur kommer man bort därifrån? :(
birdisen Skrivet 9 Juli 2008 Författare Rapport Skrivet 9 Juli 2008 Du ska hoppa ner i Lake Hylia. Klättra upp på lådan och släng dig i vattnet. Ok tack :lol:
birdisen Skrivet 10 Juli 2008 Författare Rapport Skrivet 10 Juli 2008 glöm inte å knuffa lådan till kantenOk men det behövdes inte för mig...
hyldran0 Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Skrivet 12 Juli 2008 nja, men kan förvandla sig när man vill efter tredje templet, INTE efter ha hjälpt alla gudarna dessutom, sista guden berättar om fused shadows för dej men det är tyvärr inte riktigt efter tredje templet, utan efter man dragit upp Master Sword ;)
Pelleelle Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Skrivet 13 Juli 2008 ja sa bara efter tredje templet, inte DIREKT efter tredje templet :P
groudon Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Skrivet 13 Juli 2008 det är när man har klarat av 3 templet då blir det en scen/film och sen ska man gå och hämta master sword sen kan man bli varg när man vill
Legenden Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Skrivet 26 Juli 2008 Hej, jag bara undrar, när kan man bli varg när man vill och vad är fused shadows? :huh: Varje gång du besegrar en boss i början av spelet så får du det som kallas för fused shadows. Dem kommer till användning senare i spelet, och om jag kommer ihåg rätt så var det bara 3 fused shadows som man skulle samla :)
Rekommendera inlägg