Hoppa till innehåll

En Fråga Om Twilight Princess.


Rekommendera inlägg

Hej, jag bara undrar, när kan man bli varg när man vill och vad är fused shadows? :huh:

 

Man kan bli vargen när som helst när man har hjälpt alla gudarna då hjälper Midna dig att bli vargen när du vill. Kommer inte ihåg var fused shadows var, det var så länge sedan jag spelade det spelet. Hoppas det hjälpte lite. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej, jag bara undrar, när kan man bli varg när man vill och vad är fused shadows? :huh:

 

Man kan bli vargen när som helst när man har hjälpt alla gudarna då hjälper Midna dig att bli vargen när du vill. Kommer inte ihåg var fused shadows var, det var så länge sedan jag spelade det spelet. Hoppas det hjälpte lite. ;)

 

Tack ska till fjärde guden nu :thanks: :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nja, men kan förvandla sig när man vill efter tredje templet, INTE efter ha hjälpt alla gudarna

dessutom, sista guden berättar om fused shadows för dej

ok, men nu har jag fastnatt på bron där monstret tänder eld och det är lådor, hur kommer man bort därifrån? :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nja, men kan förvandla sig när man vill efter tredje templet, INTE efter ha hjälpt alla gudarna

dessutom, sista guden berättar om fused shadows för dej

men det är tyvärr inte riktigt efter tredje templet, utan efter man dragit upp Master Sword ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Hej, jag bara undrar, när kan man bli varg när man vill och vad är fused shadows? :huh:

 

Varje gång du besegrar en boss i början av spelet så får du det som kallas för fused shadows.

Dem kommer till användning senare i spelet, och om jag kommer ihåg rätt så var det bara 3 fused shadows som man skulle samla :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...