Gambet Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 (redigerat) Någon admin som kan deleta den här tråden?! Redigerat 11 Juli 2008 av Gambet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 När du ska stänga av PS3 på touchscreenen så ska du hålla fingret där en liten stund tills det piper. Så du måste alltså hålla in "knappen" längre. På mitt blinkar det orange också. Jag tror det är nån laddningslampa elr nåt. Fråga nummer 2 behöver jag väl inte svara på... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gambet Skrivet 9 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 ok, tack för svaren :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tFreaK89 Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 ok, tack för svaren :) Att det blinkar oranget nere vid usb utagen är att maskiner arbetar, eller att en usb är ansluten, inget att oroa sig över :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 DEN SKA DET. men du ska INTE stänga av den när den blinkar. hårdvaran arbetar, om du hat otur kan då det försvinna sparningar och liknande. och ja, håll i grejen ett tag bara. svinlätt att starta. men sen tar det väl 4 sekunder för att stänga av den. En säkerhets grej tror jag väl. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gambet Skrivet 10 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Aha tack för svaren ;> jag tror jag har stängt av när den blinkat ;< ;< och stängde alltid av fel (där bak på ström knappen) ,, men nu vet jag nu blire rätt.. Tack tack :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tFreaK89 Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Aha tack för svaren ;> jag tror jag har stängt av när den blinkat ;< ;< och stängde alltid av fel (där bak på ström knappen) ,, men nu vet jag nu blire rätt.. Tack tack :) Man kan ju stänga av direkt där bak, men tror inte det är det bästa sättet direkt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Vasa, vad har du dina kontroller till igentligen, spelar du spel med dom eller -.-. Nädå, det var ironi. du kan stänga av din ps3 med kontrollen ju. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tFreaK89 Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Vasa, vad har du dina kontroller till igentligen, spelar du spel med dom eller -.-. Nädå, det var ironi. du kan stänga av din ps3 med kontrollen ju. Kvittar ju om man stänger av med sin kontroll eller på konsolen, man stänger ändå av där bak efter ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 inte jag xD. och det blinkar orange för er som vill veta det :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gambet Skrivet 11 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 Hahaha thx för svaren ;> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg