Amuria Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Jag saknar tiden då alla spelade pokemon blå, gul o.s.v... Nuför tiden är det ju bara pearl och diamond som gäller :[ Men jag minns när jag köpte mitt emerald och jag äger det lika mycket fortfarande :'D Vilka spel tycker ni är gamla godingar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 crystal :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Silver Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillelito Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Röd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Vad det gäller Pokémon så är Crystal fortfarande det bästa spelet, även fast spelserien tappat största delen av sin charm och sina underhållningsegenskaper efter typ, ja, en j*vla massa spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 RÖD!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Älskade verkligen Pokemon röd när jag var mindre. :'D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurragu Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 (redigerat) Kommer ihåg när min brorsa körde på mitt röd, o han sa typ. "Va e de för konstig grej?" Sen så visade det säg var det MissigNo XD Redigerat 9 Juli 2008 av gurragu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 Pokemon Gul, det är original spelet. Alla pokemon i det spelet liknar verkligen original pokemon medan på de andra spelen ser de falska ut. Plus att historien i spelet oxå är den riktiga. Ngn som inte håller med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillelito Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 Hm, faktiskt helt sant. Har aldrig tänkt på det :o Bra tänkt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 röd. dock har jag varvat första generationens spel så många gånger i jakt på zapdos, articuno, moltres, mew och mewtwo så många gånger så att jag är riktigt less på dem. vet vad som finns i alla pokemon bollar man hittar, vet vilka pokemon de olika tränarna har, vet exakt vad som är närmaste vägen, exakt hur man bör fånga de olika pokemonen, allt. så jag spelar mest spel från andra generationen nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg