Amuria Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Jag har inte fattat hur man skaffar musik på acww, kan någon hjäpa mig? :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Nu var det ju länge sen jag spelade acww efter som jag sålde det men på lördagar klockan 22:00 (tror det var då) så är hunden som spelar gittar där. Prata med honom så får man en låt nästa vecka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 varje lördag 20:30-24:00 siter k.k slider och spelar nere ikafeet i museet. Du kan då prata med honom så spelar han en låt som du får sedan efteråt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Som sagt, sen hamnar den i din väska, gå till din musikmasking, tryck på det stora pluset (+) och så lägger du in den där. Peace. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg