DiRtY Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Skrivet 9 Juli 2008 som rubriken lyder. själv skulle jag vilja se mer när de driver med folk de e så j*vla roligt. det bästa de har gjort e ju de där gamla gubbarna som knoxvill har klätt ut sig till specielt när han går med en lite unge och dricker sprit och tykar as mkt med några. Citera
Gallardo Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Skrivet 9 Juli 2008 Vet ingen favorit, alla är ju underbara : ) men några som jag tycker är skkönast är Dave Englands omelett, Matt Hoffmans Lake Jump, The Red Wagon, Bams rövdrake och Weemans pisspistol i Jackass 2.5 ; ) Personligen tkr jag det är roligare att se när dom skejtar kundvagnar o skit än när dom driver med folk. Citera
DiRtY Skrivet 9 Juli 2008 Författare Rapport Skrivet 9 Juli 2008 Vet ingen favorit, alla är ju underbara : ) men några som jag tycker är skkönast är Dave Englands omelett, Matt Hoffmans Lake Jump, The Red Wagon, Bams rövdrake och Weemans pisspistol i Jackass 2.5 ; ) Personligen tkr jag det är roligare att se när dom skejtar kundvagnar o skit än när dom driver med folk.ok men den holländksa bmx:n e grym Citera
Symptom Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Skrivet 13 Juli 2008 sjlv skulle jag vilja se att de slutade med heder eftersom det inte är kul längre Citera
xSaaamii Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Skrivet 13 Juli 2008 Jag älskar klippmaskinen i 2:an ;). Citera
STFU Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Skrivet 13 Juli 2008 Jag skulle vilja se en 97:a som kunde stava... i 'Jackas' . Citera
DiRtY Skrivet 13 Juli 2008 Författare Rapport Skrivet 13 Juli 2008 Jag älskar klippmaskinen i 2:an ;).har sett 2 :an men komemr inte ihåg nån klippmaskin. Citera
DiRtY Skrivet 13 Juli 2008 Författare Rapport Skrivet 13 Juli 2008 Rymdraketen lätt. I tvåan.den e bra Citera
Raptomex Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Skrivet 14 Juli 2008 Jag skulle vilja se mer av dom när dom driver med myanus :P Citera
xSaaamii Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Skrivet 14 Juli 2008 Jag älskar klippmaskinen i 2:an ;).har sett 2 :an men komemr inte ihåg nån klippmaskin. De kommer med en rakapparat och rakar folk i huvet när de inte märker, :D Citera
Easton Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Skrivet 14 Juli 2008 Jag skulle vilja se mer av dom när dom driver med myanus :P " A Jack Russell Terrier in Mianus!" Håller med. De ska driva med Mianus mer. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.