Fillelito Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Tja jag har börjat lira mitt cp pokemon crystal som jag har haft legande hemma i en låda. Haha det är fett konstigt, ingen pokemon heter som dem ska, t.ex. Totodile heter Croc Quilava = Madam o.s.v! Items heter inte samma sak heller. Potion heter Drug Aja, jag ska komma till sak. Hur får man bort gubben från det 8 gymmet? Gubben säger typ att ledaren är i grottan bakom gymmet, och där står en gubbe också, hur får jag bort han? HJÄLP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillelito Skrivet 14 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 Äre ingen som kan? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Googla upp det. Google is ur friend. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Jag hade fastnat där också, jag blev tokig eftersom att gubben var i vägen. Men sen så löste jag det, så nu ska jag dela mig mig av det. Det var så att Team rocket hade tagit över radio tower, i staden där ett pokemon dagis finns. Så gå till radio tower, så ser du antagligen en massa rocket gubbar, gå till radio tower, klara allt där sen så kan du gå upp till grottan igen, då är gubben borta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillelito Skrivet 18 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 (redigerat) Yes, äntligen tack ^^ EDIT: Jag klarade allt tills man kom till gubbem på högsta våningen, han säger typ att man ska till Underground Path :S Vart ligger det? Redigerat 18 Juli 2008 av Fillelito Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 under marken under samma stad ^^ asså huset ovanför tåg stationen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillelito Skrivet 21 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Bra, nu har jag klarat lite till :) Men sen säger en gubbe don't go to Undergorund Storage, då ska man säkert det, vart ligger det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 goldenrod city Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillelito Skrivet 22 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 Vart i goldenrod city?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 underground. gå in i huset väster om pokécentret. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillelito Skrivet 23 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 För mig äre HELT stopp! Asså jag är ju i det där Underground, men man kan ju typ inte möta alla trönare för man måste öppna olika portar, har mött alla där uppe och några där nere ttill vänster. Men hur kommer jagill höger? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 du ska slå på de olika switcharna, kommer inte ihåg hur, men det är bara att prova sig fram, det löser sig förr eller senare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg