CrazyBarrie Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Hejsan, jag har gjort en hemsida. och jag undrar vad ni tycker ;). Seriös kritik nu, och jag kan ta emot dålig kritik med =) www.flashnet.se.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Haha, älskar Star Wars filmen! Xd Gillade sidans motto också, och namnet :P Men själva layouten kan jobbas på. Färgen var bra och unik, gillade bilden också, men ramen var för, hur ska man säga, liten? Vet själv inte riktigt ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 9 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Haha, älskar Star Wars filmen! Xd Gillade sidans motto också, och namnet :P Men själva layouten kan jobbas på. Färgen var bra och unik, gillade bilden också, men ramen var för, hur ska man säga, liten? Vet själv inte riktigt ^^ ok ska försöka hitta någon snygg lösning till detta ;), kanske pilla lite i photoshop :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Den var skitnygg för att vara så enkelt skapad. Enligt mig räcker det så, nu är det bara och bygga på hemsidan. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 (redigerat) det är ett mellanrum mellan huvudbilden och "flashnet-gula-grejjsen" så att svärdet ser konstigt ut, fixa det så har du en finfin sida ;) + Enkel och snygg 8/10 - "Mellanrummet" -1 Resultat: 7/10 - toppen resultat Redigerat 10 Juli 2008 av wAcko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 10 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 det är ett mellanrum mellan huvudbilden och "flashnet-gula-grejjsen" så att svärdet ser konstigt ut, fixa det så har du en finfin sida ;) + Enkel och snygg 8/10 - "Mellanrummet" -1 Resultat: 7/10 - toppen resultat det med mellanrummet ska fixas, det är beroende på att IE har en mindre/mer pixel på något ställe :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst little_eye Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Gillar den skarpt fast gillar inte högerstälda hemsidor :P :) Anars mkt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Skitfin hemsida ! 8/10! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 17 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 (redigerat) Gillar den skarpt fast gillar inte högerstälda hemsidor :P :) Anars mkt bra Börjar med att säga, tack så mycket allihoppa :) Högerställd är den för att du har en 1024x768 eller något sånt på skärmen. Detta kanske kommar till att uppgraderas när jag lärt mig lite bättre css. jag hade kunnat ändra så att sidan är byggd efter den skärm inställningen som dem flesta har. Någon som vet den mest populära? Redigerat 17 Juli 2008 av Contox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Ser bra ut :) 8/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.