Hoppa till innehåll

Ett Ljud Program


HaSsE93

Rekommendera inlägg

Tja, jag letar efter ett program so man kan ändra saker på, vet inte riktigt vad programmen heter eller så men du kan andra linjen, typ de röda bakom dator så det är mic, och den gröna linje ut och in. jag hadde ett när jag lämnade in datorn hos datateam. Det var nån Gigabyte sak. Man kan ändra ljudet så det är inne i en kloak typ eller ett badrum så låter det olika. Skriv vad detta/dessa program heter, jag vet att man ändra ljud saker o sådant. eller skriv en link.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Menar du ändra allt ljud? eller göra typ av music, man kan ändra ljudfilen?

 

Om du menar ändra allt ljud så tror jag det är olika för olika ljudkort. Men jag köra i alla fall AC97 Sound effect. Det inbyggda skit ljudkortet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Menar du ändra allt ljud? eller göra typ av music, man kan ändra ljudfilen?

 

Om du menar ändra allt ljud så tror jag det är olika för olika ljudkort. Men jag köra i alla fall AC97 Sound effect. Det inbyggda skit ljudkortet.

Hmm.... asså det är svårt att förklara vad programmet heter, men asså vi säger så här då. mittl jud funkar men inte min mic, asså allt är rätt inkopplat men vad kan felet vara?.. är inne på Teamspeak fast det står att min mic är muted det går inte ta bort det. har titta på headsetet och det står på "ON" och det är inte sönder. (Creative Fatal1ty gaming headset). Har prövat ljudinspelaren. och det gick inte.

 

Hittade nått, det står typ PnP audio device

Redigerat av HaSsE93
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Gäst pong218

Jag har en liknande programvara som du söker där man kan ställa in allt möjlt ex. arena , skol korridår ,toalett, aula m.m. Den kallas Realtek HD audio manager.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...