tFreaK89 Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Okej jag har ett problem. Jag vill ha in min musik till min ps3:a men inget vill funka. Jag har testat TVeristy men det vill ju aldrig funka, jag kör synkning mellan Media Player men det står bara nätverksfel när jag ska spela upp mina låtar. Jag har testat en MP3 spelare, ett usb minne, min mobil inget funkar. Genom mobilen så hittas bilderna men ingen musik. Så jag tänkte fråga om någon vet hur jag ska göra? Jag har en extern hårddisk men den är NTSC och jag formaterar inte den för jag gjorde det från FAT32 till nuvarande innan jag köpte min ps3. Och den ska vara i det formatet så tyvärr måste den uteslutas. Väldigt tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 hitta usb tubben tryck trekant sen tryck display all Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 köp skivor och lägg in, spara musiken. (du kan ju allt fire det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tFreaK89 Skrivet 10 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 hitta usb tubben tryck trekant sen tryck display all Hmm, kan man göra det om man ser usb sticket t.ex under musik eller under bilder? För jag tror inte att ps3:an hittar musiken på t.ex mitt memory stick i mobilen alls :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 vilken mobil använder du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tFreaK89 Skrivet 11 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 vilken mobil använder du? Sony Ericsson K800i Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 då ska det funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tFreaK89 Skrivet 11 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 då ska det funka Jag såg igår att jag kommer in i DCIM, alltså bild filen, filen där mina foton ligger, ska testa göra en mapp där och lägga musik och se om det vill funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 Läste du ens mitt förslag, och förövrigt är det det lättaste förslaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tFreaK89 Skrivet 11 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 Läste du ens mitt förslag, och förövrigt är det det lättaste förslaget. Ja jag läste det men jag vill inte behöva använda skivor för jag kommer aldrig använda dom utöver det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 själv har jag 18 låtar på min ps3, och det finns ju 50 för uberbilligt (700 mb) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 köp bara 2 gb usb tub för 99 på media markt sen ladda ner musik stoppa in i tubben o i ps3an lätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.