Gambet Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 (redigerat) Tja, om du äger ett Ps3 så borde du gå med i "Ps3 Eliter" ! En mycket bra grupp för Ps3 användare, massor med saker kommer att finnas där och behöver du hjälp med något så är det bara att fråga där.. Kommer försöka fixa turneringar och andra saker där.. Letar du efter någon att spela med/imot på något spel, bara o skriva där! Hoppas det blir en lyckad stor Ps3 grupp ! Det var nog allt :) Bli medlem nu ! Ni kan gå in här http://www.fuska.se/grupper/start.php?id=446 eller bara gå till "Grupper" sen leta på "Ps3 Eliter" :) Redigerat 10 Juli 2008 av Gambet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Riktigt intressant. Ser ut att bli något. Hoppar då officiellt av "Web designer" gruppen och går med i denna istället. Håll den uppdaterad, annars blir det drygt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tFreaK89 Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Looking good, jag har ansökt om medlemskap i gruppen och tycker det är en mycket bra idé! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 får man bli moderator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Lite tidigt att fråga men jag skulle också vilja vara moderator om det finns möjlighet för de. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gambet Skrivet 10 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Vi får se behöver ju hjälp och sånt.. Men ni får veta mer senare inne på "vårat" forum :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 jag hoppas det blir aktivt, men min guide & faq jag har gjort där, kom med tips om vad frågor och guider jag ska ha där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Vi får se behöver ju hjälp och sånt.. Men ni får veta mer senare inne på "vårat" forum :)Vad kul, jag längtar, :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gambet Skrivet 10 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Vi får se behöver ju hjälp och sånt.. Men ni får veta mer senare inne på "vårat" forum :)Vad kul, jag längtar, :) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 lite onödigt när det redan finns ett forum om ps3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 lite onödigt när det redan finns ett forum om ps3PS3 är populärt och är ett omtalat ämne. Så varför inte? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gambet Skrivet 11 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 (redigerat) lite onödigt när det redan finns ett forum om ps3 Lite jobbigt med 360 fans som kommer hit o klagar och har sig, + i våran grupp så händer det mer saker.. Tävlingar osv.. Där är allt bättre :> Så nej det är inte onödigt.. Dom som tycker det, behöver ju inte gå med.. :> Redigerat 11 Juli 2008 av Gambet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.