laynus Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 ja det undrar jag om man får fuska mynt för nyheter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 ja, 100 fuskamynt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 11 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 ja, 100 fuskamyntbra då kmr jag ha många sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 det beror på om dem blir godkända eller ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 11 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 okej jag har skickat in massa hoppas nån blir godkänd och när kollar dom det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 När dom loggar in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 okej jag har skickat in massa hoppas nån blir godkänd och när kollar dom det? när dom har tid för det. Men har du redigerat en enda ens? (ändrat på nyheten lite) annars är det i princip omöjligt att få den godkänd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 11 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 okej jag har typ bara kopierat och tagit bort litte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 Då blir dom inte godkända... lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 Nyheter ska inte missbrukas bara för att någon vill ha fuskamynt.. Så när du ska lägga in en nyhet så gör det för att sidan behöver det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 11 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 ja ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.