CrazyBarrie Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 (redigerat) FIXXAT Redigerat 12 Juli 2008 av Contox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 Gå in på företagets hemsida och kolla om du kan hitta hjälp eller FAQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 Hejsan, jag har en fråga om mina grafik korts drivrutiner, varje gång jag försöker installera dom säger den att jag måste ha några VGA drivrutiner eller något :o, någon som har en aning om vad det kan vara?Vilket grafik kort har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 11 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 (redigerat) Hejsan, jag har en fråga om mina grafik korts drivrutiner, varje gång jag försöker installera dom säger den att jag måste ha några VGA drivrutiner eller något :o, någon som har en aning om vad det kan vara?Vilket grafik kort har du? radeon x1650 series Redigerat 11 Juli 2008 av Contox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.