EfEs Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 Jag har ett acc som blir hackat av en snubbe lite då och då och han lägger in lite grejer och raderar lite och sånt, skit samma. Jag bara undrar ifall det går att flytta spelen till ett annat acc och sen stänga ner det accet så att han inte kan hacka det mer, jag har redan hört med steam men inte fått ett svar än. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 Om du redan har använt den cd-keyn till tex CSS så kan du inte åteanvända den , köp CSS igen och lägg in den cdkeyn på ditt nya acc , finns ingen annan lösning om inte Steam kan göra nåt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 Hur kan det bli hackat? Har du så lätt lösenord, eller har han skickat en RAT till dig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 http://supportwiki.steampowered.com/sv/CD_Key_Reset_Process Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 Hur kan det bli hackat? Har du så lätt lösenord, eller har han skickat en RAT till dig? Han har nog skickat RAT, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Vad är RAT ? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg