rg_fuskare Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 Hej jag vill gärna klippa ut en bit av en bild med photoshop men det blir aldrig bra. Kan någon här som är bra med PS kanske göra det? Jag vill klippa ut Roxas från denna bilden. Det är killen längst ner åt höger med den stora nyckeln. Jag vill ha med nyckeln också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 Jag kan göra det men inte gratis :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 14 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 Jag kan göra det men inte gratis :rolleyes: Vad vill du ha för det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 här? bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Oj missade nyckeln! så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 det är ju en jpg, jag antar att han vill kunna slänga in den i en bild och då ska den sparas i png medans bakgrunden är transparent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Så.. ^^'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 15 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Zitros du är bara bäst! Tack ska du ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.