Hoppa till innehåll

Trasigt Xbox 360 :'( ...


Sidney

Rekommendera inlägg

Hej!

Skulle spela BF:BC på mitt Xbox 360 förut idag. När jag startat spelet och så, då tog allt stopp och det hördes nåt konstigt "skrapljud" från mitt Xbox 360. Har testat med flera olika spel och även demos. Det verkar som att allt stannar när det rör sig mycket på skärmen.

Tog bussen ner till EbGames i Tyresö Centrum där jag köpte mitt Xbox 360 den 9 November 2007. Han i kassan sa att det troligtvis var skivläsaren som var sönder och att jag skulle komma ner med konsollen imorgon. Då skulle de skicka iväg den och så skulle jag få den om 3-4 veckor. Tycker det är tråkigt för jag var riktigt taggad att spela BF:BC nu.

 

Ville bara säga det.

 

:'(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Hej!

Skulle spela BF:BC på mitt Xbox 360 förut idag. När jag startat spelet och så, då tog allt stopp och det hördes nåt konstigt "skrapljud" från mitt Xbox 360. Har testat med flera olika spel och även demos. Det verkar som att allt stannar när det rör sig mycket på skärmen.

Tog bussen ner till EbGames i Tyresö Centrum där jag köpte mitt Xbox 360 den 9 November 2007. Han i kassan sa att det troligtvis var skivläsaren som var sönder och att jag skulle komma ner med konsollen imorgon. Då skulle de skicka iväg den och så skulle jag få den om 3-4 veckor. Tycker det är tråkigt för jag var riktigt taggad att spela BF:BC nu.

 

Ville bara säga det.

 

:'(

Stackare, Btw jag har redan varvat Bf:bc på alla nivåer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lämnade in den idag. Då sa det att det tog ca 3 veckor om jag ringde själv och grejja. Ifall de skulle göra allt sånt så skulle det ta max 2 månader pga att Microsoft prioterar privatpersoner. Nu blir jag nästan sur på Microsoft. Synd att jag inte kunde få pengarna tillbaka för mitt Xbox 360. 3200:- bara sådär. Då skulle jag köpt ett Ps3 istället.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lämnade in den idag. Då sa det att det tog ca 3 veckor om jag ringde själv och grejja. Ifall de skulle göra allt sånt så skulle det ta max 2 månader pga att Microsoft prioterar privatpersoner. Nu blir jag nästan sur på Microsoft. Synd att jag inte kunde få pengarna tillbaka för mitt Xbox 360. 3200:- bara sådär. Då skulle jag köpt ett Ps3 istället.

Mitt 360 började okså fu*ka sig idag, Jag fick ADHD på det när jag mäskte att jag inte kunde spela Oblivion eller ngt annat spel. Men jag åkte ner till centrum och köpte en skiva som rensar och städar disken. Och sen slipade jag upp 3 stycken av mina skivor nu funkar allt perfect. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...