nilson Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 nu har jag fastnat igen :-( Jag är nu vi den delen där man hänger folk. ett rum är de ju människor redan händga och ett annat där de e tomt. Man ska visst dra i repen och jag fattar inte hur man gör. Snälla hjälp! Sen finns de ju ett par handklovar som sitter fast i galler och på en sak som jag ska vrida på. Hur i hela världen hitttar jag nycklen till handklovarna eller hur tar man bort dom? Behöver hjälp snabbt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 Well well. Du ska läsa på de hängda personerna (det sitter lappar över deras ansikten där det står vad de begått för brott.) Leta upp den som har begått kidnappning. Sen ska du gå in i det andra rummet och dra i repet som hänger på "samma" ställe som kidnapparen. Gå sedan tillbaka till rummet med de hängda gubbarna i och så ska nyckeln till handklovarna ligga där (: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg