Simple Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Jag har beställt en multieffektpedal med wah nu :) Ska bli roligt att få hem den Om inte du skickar den till mig istället ska jag se till att den råkar ut för en liiiten olycka >:] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 17 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Jag har beställt en multieffektpedal med wah nu :) Ska bli roligt att få hem den Om inte du skickar den till mig istället ska jag se till att den råkar ut för en liiiten olycka >:] Haha, Vart köpte du och vilket pris ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 På Thomann för 845kr + gitarrkabel + frakt = Bra deal = Jag är glad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 På Thomann för 845kr + gitarrkabel + frakt = Bra deal = Jag är glad Ah käre Thomann. Ska beställa förstärkare därifrån till hösten. (: Kanske en pedal med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Jag köpte min förstärkare därifrån (: Riktigt nöjd. Spelar förövrigt inte så mycket gitarr.. Det var brossan som tvingade mig ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 18 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 På Thomann för 845kr + gitarrkabel + frakt = Bra deal = Jag är glad Ah käre Thomann. Ska beställa förstärkare därifrån till hösten. (: Kanske en pedal med. Är det en hemsida ? Vad är hela adressen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Du kan beställa grejer som har med musik att göra därifrån ^^ Finns en massa grejer. thomann.de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 18 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 (redigerat) Du kan beställa grejer som har med musik att göra därifrån ^^ Finns en massa grejer. thomann.de Tror jag skall köpa denna gitarren plus någon förstärkare vad tror ni om det ? http://www.thomann.de/se/harley_benton_hbr...ng_egitarre.htm Btw stämmer det att detta settet kostar 1300 sek ? http://www.thomann.de/se/harley_benton_hbsset_4.htm Redigerat 18 Juli 2008 av 9400 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 ja, men hade du inte precis fått gitarr oh stärkare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 18 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 ja, men hade du inte precis fått gitarr oh stärkare? Min pappas gammla jo, Nu när jag har fått upp intresset vill jag ju ha ngt nytt men det kmr nog ta 4-5 mån innan jag kan köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 vad har du för ngn nu? gitarr alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Den var fani mig snygg! Ska köpa den när man har pengar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.