BLITZFREEDOME Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 Hej, har bara en fråga och det är, vad händer när man har gjort alla stunt jumps? Bara Undrar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Bra fråga :o Man kanske får nåt fordon eller nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YaTwice Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 För mig hände då ingenting. Fick bara 'tillökning' på procenten. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 okej , så du har inte fåt nått annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YaTwice Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 okej , så du har inte fåt nått annat?Nix. Som sagt, jag fick bara tillökning på procenten. Det händer dock något litet när man har fått 100 %. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Vad händer då? Spoila. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Detta är inget jag är säker på, men jag har hört att det byts ut från en vanlig helekopter till en helekopter med "skjut"grejs på tredje ön någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YaTwice Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Detta är inget jag är säker på, men jag har hört att det byts ut från en vanlig helekopter till en helekopter med "skjut"grejs på tredje ön någonstans. Det där vet jag ingenting om. Men det som händer är Att "Ammo Begränsaren" (Har inget ord för det. Försvinner. D.v.s att du t.ex förut bara kunde köpa 8 Rocket Launcher skott, nu kan du köpa hur många du vill. Inte mycket, men alltid något. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 16 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Ok, Tack Så Mycket. Jag undrade det nämligen, för att det hände inget när jag gjorde ALLA "polisuppdrag" i en polisbil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.