Hoppa till innehåll

Vilken Är Den Snabbste Pokemonen?

Dave37

Rekommendera inlägg

jo jag ska, men jag har några andra pokemon att fixa innan jag kommer till hundarna. och ja jag är medveten om hur viktig speeden är mot hundarna. klart jag har scizor. men det blir otroligt stor skillnad på en scizor som du utvecklar i säg lvl 15 och en du utvecklar i lvl 39 när båda är i lvl 39. och om man inte har någon marginal alls så känns det värt att ifrågasätta den taktiken. jag vet att golbat inte är nått bra då de fortfarande kan använda roar och golbat är inte snabbare. men om jag visste hur mycket speed hundarna hade exakt så vet jag hur mycket jag behöver träna upp gengar, för jag är inte jättesugen på att dra upp den till lvl 80 då den jag har är i typ lvl 20.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tänk så här, Gengar har garanterat högre speed än hundarna, så egentligen behöver du bara ha den på lvl 45-50. Fast du behöver någon som kommer tåla deras attacker länge, det var därför jag föreslog lvl 80. Fast det är upp till dig. Men det där med scizor så måste den ha riktigt hög lvl, för hundarna har egentligen högre speed fast om man jämför med scyther så är den mkt snabbare. Men det är upp till dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...