Periy Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 Hejsan!! Jag har ett problem med mitt trådlösa internet, det är superdålig kontakt, antingen står det "No signal" eller "Very low". snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla hjälp mig !! // Periy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 du bör förklara lite bättre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 Se till att ha den trådlösa routern inom 10 meter för bäst anslutning. Ha antennen placerad på en öppen yta (Dock minst 30cm från dig själv för att inte riskera strålningsskador). Se till att både routern och antennen är av gott skick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 Den är väl för långt ifrån dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 skaffa kabel istället, jag hadde samma problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.