Vizzo97 Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 Jag har själv haft problem med ligan, så jag tänkte göra en guide där du får veta hur du ska skaffa det ultimata teamet, i en detaljerad guide. Vilka pokémon ska jag använda? Dessa pokémon ska du ha: Gyarados - Väldigt kraftfull Charizard - Extremt kraftfull Scyther - Extremt snabb och har medelstyrka Steelix - Extremt hög defense Gengar - Ganska snabb, ganska kraftfull Hitmonchan - Väldigt snabb - Var får jag på dessa pokémon då? Gyarados - Utvecklas från Magikarp, men man kan fånga den med super rod på de flesta fiskeställen Charizard - Utvecklas från Charmeleon, som utvecklas från Charmander som man kan få som starter Scyther - Fångas i safari zone Steelix - Utvecklas från Onix, som man hittar i de flesta grottor Gengar - Utvecklas från Haunter som man kan hitta på vissa ställen, och i några grottor Hitmonchan - Får man gratis efter att man har klarat Fighting Dojo - Vilka moves bör dessa pokémon kunna? Gyarados - Hydro Pump - Surf - Dragonbreath - Ice Beam Detta är bara en förhandstitt på "Hur du skaffar det ultimata teamet(v.1)" Om ni gillar det jag har skrivit, kommentera gärna. Jag tar emot kritik. Guiden kommer att vara väldigt stor, så jag kan nog inte kunna släppa den inom den närmsta månaden. Om ni tjatar riktigt mycket, kan jag lägga in lite till av guiden inom några dagar. Däremot söker jag någon som kan göra guiden med mig. Maila mig via [email protected] så vi kan diskutera saken vidare via msn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 mewtwo med flamethrower, psychic, thunderbolt och recover tar lätt dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vizzo97 Skrivet 15 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 (redigerat) Visst, tro du vad du vill, men en mewtwo på lvl 100 kan inte klara pokémonligan ensam -.-. Edit: Det är inte din uppgift att skriva det ultimata teamet, herr besserwisser. Redigerat 15 Juli 2008 av Vizzo97 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 (redigerat) rättning: det går visst att klara pokemonligan ensam med en mewtwo i lvl 100. jag har gjort det massor av gånger. det är inte ens svårt. Redigerat 15 Juli 2008 av Dave37 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vizzo97 Skrivet 16 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Som du vill. Här har ni poängen -.-. Jag orkar ändå inte skriva nån guide. Jag är för lat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg