hans Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 Nu har jag haft star wars knights of the old rebublic i kanske ett år och jag är fortfarande kvar på telos. :( Jag har gjort några uppdrag men jag vet inte vad man ska göra med Luxa nere vid Catinan, och vad ska man göra äfter det? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 Påminn mig om det är ettan eller tvåan så bör jag kunna hjälpa dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Skulle tro att det är 2an du pratar om. Det beror på om du går mot den Mörka sidan eller Goda sidan. Fast något av uppdragen är att hämta supplies åt henne. Detta leder till att du måste döda 2 'mercenaries' eller liknande. Fast jag vet inget om hur du är allignad. och det var längesen jag spelade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hans Skrivet 18 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Det är star wars två jag har inte ettan :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Det är star wars två jag har inte ettan :) Var svaret till hjälp eller ville du genom tråden säga att du hade 2an och inte 1an? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hans Skrivet 18 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Det var till hjälp.Ni vet ifall någon inte visste vilket spel jag hade :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg