xSaaamii Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 (redigerat) På sistonde har jag och några andra medlemar på fuska.se diskuterat om det går att koppla in ett trådlöst bredband i xboxet och kunna connecta till xb live som vanligt. Vi kom dock inte fram till ngt svar. Om det är någon som har möjligheten att testa eller vet att det går posta gärna. Redigerat 14 Juli 2008 av 9400 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 Har ingen aning om det går, men jag skulle tro det. Jag menar: varför skulle det inte gå? Fast det skulle säkert gå väääääääldigt segt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 ja det finns en litten router som man kopplar in i usb platsen där bak jag jag har sånt till mitt xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 ja det finns en litten router som man kopplar in i usb platsen där bak jag jag har sånt till mitt xbox. vart har du köpt den och hur mycket kostade den? skulle bli mycket tacksam för ett snabt svar. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Webhallen, 749:-. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 15 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Webhallen, 749:-.Najsigt men laggar xb live ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Ingen aning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 15 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Ingen aning. Använder du inte den till xb live lr ba till marcetplace ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 ja det borde väl gå om man har rätt trådlöst , ingen annat kan jag tänka mig :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 15 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 ja det borde väl gå om man har rätt trådlöst , ingen annat kan jag tänka mig :huh:Aa, Man får väl testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Ingen aning. Använder du inte den till xb live lr ba till marcetplace ? Har ingen sån. Tycker det är alldeles för dyrt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 16 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Ingen aning. Använder du inte den till xb live lr ba till marcetplace ? Har ingen sån. Tycker det är alldeles för dyrt. Ok, Om jag skall skaffa live så måste ja köpa trådlös router och trådlöst nätverk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.