Sidney Skrivet 23 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Testade med Sid, S.i.d., Sidnay, S.idney, Trafik och många mer men inga funkade. Så tog jag Trafikstolpe för att få ett namn som funkade bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Okej. Mm, helt cp. Både när man/jag skulle registrera mig på PSN och Konami var det jobbigt. Adress osv när jag skulle registrera mig för att handla på amerikanska PS Store så stod det att jag måste ha en giltig osv. På Konami var jag tvungen att ha ett cp namn för att inget funkade :S Eller första gången jag skulle registrera mig som svensk på PS3 så funkade allt perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 Okej, vad kommer det kosta? Det kommer väl kosta 200 kronor eller nåt sånt? Borde inte kosta mer än på PS Store, kanske mer för att de trycker på Blu-Ray. Vem vet... det kostar 100-200 Okej. Mm, helt cp. Både när man/jag skulle registrera mig på PSN och Konami var det jobbigt. Adress osv när jag skulle registrera mig för att handla på amerikanska PS Store så stod det att jag måste ha en giltig osv. På Konami var jag tvungen att ha ett cp namn för att inget funkade :S Eller första gången jag skulle registrera mig som svensk på PS3 så funkade allt perfekt. vad heter du på psn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 ThaNooB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 ThaNooBvilka spel kör du?har du headset? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 Inget headset, kanske skaffar. Har inte precis råd nu pågrund av alla spel jag ska köpa + kanske en dator. Jag har: GTA IV Army of Two Soul Calibur IV Metal Gear Solid 4 Resistance: Fall of Man Motorstorm Guitar Hero 3 The Darkness Det är de som går att spela online iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Inget headset, kanske skaffar. Har inte precis råd nu pågrund av alla spel jag ska köpa + kanske en dator. Jag har: GTA IV Army of Two Soul Calibur IV Metal Gear Solid 4 Resistance: Fall of Man Motorstorm Guitar Hero 3 The Darkness Det är de som går att spela online iaf. är Soul Calibur IV bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Det var ganska kul den första veckan, nu har jag tröttnat helt. Har inte spelat det på länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
runrun143 Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 Var nere idag och kollade vad jag skulle få för allt: Xbox 360 premium '1100:- 2 handkontroller '160:- 1 Xbox 360 kamera '65:- 1 headset '45:- Guitar Hero 2 med gitarr '160+160=320:- Guitar Hero 3 med gitarr '160+160=320:- Pro Evolution Soccer 2008 '200:- Skate '150:- Gta 4 '450:- Battlefield: Bad Company - Gold Edition '320:- =3130:- Värt det? ett tips sälj allt på blocket du får mycket mer pengar för dem då P.S köp 60 gig versionen av ps3 ifall du sak köpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 60 GB versionen finns bara begagnad i Sverige. Annars blir det USA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 jag visste inte att det fanns vita ps3n redan, måste vara japanskt eller ånt :SHela PLAYSTATION är Japanskt xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hector Skrivet 18 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2008 (redigerat) Har haft Playstaion 3 två gånger och en Xbox 360 och jag tycker faktist Xbox 360 är bättre! Redigerat 18 Oktober 2008 av Hector Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.