Gäst OneDream Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 1. ja 2. ingen aning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 17 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 2. ingen aning. Om du kollar det får du 50fm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 jag skulle sälja xb360 occ köpa ps3 men 360 har är väldigt kul det med :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 2. ingen aning. Om du kollar det får du 50fm. jag kan göra det gratis :P jag skulle sälja xb360 occ köpa ps3 men 360 har är väldigt kul det med :) Det beror vad man tycker ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 17 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 (redigerat) Kan du kolla det då? Hur betalar man för saker på Playstation Store? På Xbox Live så köper man ju Microsoft Poäng man betalar med. Betalar man med kort på Playstation Store eller har man liknande poäng som Microsoft har? Redigerat 17 Augusti 2008 av Sidney Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 På PS3 så registrerar du dig. Du gör ett onlineaccount, jag heter tex ThaNooB. Så kan du gå in på ditt konto och fixa så står det tex att du ska fylla i om du använder Visa, Mastercard osv. Med andra ord så betalar du med pengar från kontot. Eller jag är inte säker alls, har inte gjort det än. Ska köpa Ratchet and Clank nästa vecka där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 På PS3 så registrerar du dig. Du gör ett onlineaccount, jag heter tex ThaNooB. Så kan du gå in på ditt konto och fixa så står det tex att du ska fylla i om du använder Visa, Mastercard osv. Med andra ord så betalar du med pengar från kontot. Eller jag är inte säker alls, har inte gjort det än. Ska köpa Ratchet and Clank nästa vecka där. du väljer hur mycket pengar du vill stoppa in, från ett kort. där du får skriva en massa. beror på kortet. Det nya ratchet and clank kommer till skiva så du vet thanoob, men bara i europa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Okej, vad kommer det kosta? Det kommer väl kosta 200 kronor eller nåt sånt? Borde inte kosta mer än på PS Store, kanske mer för att de trycker på Blu-Ray. Vem vet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Kan du kolla det då? Hur betalar man för saker på Playstation Store? På Xbox Live så köper man ju Microsoft Poäng man betalar med. Betalar man med kort på Playstation Store eller har man liknande poäng som Microsoft har? Man betalar med kort, när man gör sitt PS3 "account" så kan man välja om man vill skriva in kort grejset eller inte sen bara köper du via PSS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 man kan skriva in efteråt också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 17 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Okej. Har fått svar på den frågan nu, tack. Nu undrar jag om det går att ladda ner Doom (1) från Playstation Store och hur mycket kostar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Tror inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.