Sidney Skrivet 18 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 (redigerat) ░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░ Skulle någon kunna kolla om det går? ░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░ Redigerat 18 Augusti 2008 av Sidney Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 19 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Kommer ha 6000:- om jag säljer mitt Xbox 360. Ett Ps3 kommer köpas den här månaden med ett Soul Calibur 4 och Uncharted. Sen kommer Pes09, Motorstorm 2, Rock Band 2/Huitar Hero: World Tour införskaffas och kanske Far Cry 2 och SW:TFU också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Köp fifa 09 istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 19 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 (redigerat) Det är nåt man aldrig kan göra. Att välja Fifa framför Pes :wacko: . Alla säger/sa ju att Ps3 80gb skulle komma den 27:e Augusti. Var nere på EbGames förut idag och frågade när den skulle komma. Och de sa att den skulle komma nu på fredag (22:e Augusti). Yiiaaaah!! Redigerat 19 Augusti 2008 av Sidney Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 19 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 (redigerat) ☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺ Hej! Har hört att om man lägger in en video/film som är en avi. fil på en extern hårddisk och sen kopplar man in den externa hårddisken i si´n Ps3. Då ska man tydligen kunna spela upp filmerna. Stämmer det och hur gör man (vart ska man klicka och välja sen i menyerna på sin Ps3)? Redigerat 19 Augusti 2008 av Sidney Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Det finns en flik som heter Movie/Film (Beror på vilket språk du har) som den kommer upp i om du stoppar i en extern. Även lika så med bilder, finns en flik för "bilder" också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 20 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Okej. Längtar till lördag och söndag. På lördagen ska jag få en ny tv (min är trasig) och på söndagen ska jag köpa Ps3. Ser ut att bli en bra helg för mig :) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Okej. Längtar till lördag och söndag. På lördagen ska jag få en ny tv (min är trasig) och på söndagen ska jag köpa Ps3. Ser ut att bli en bra helg för mig :) . registera dig när du skaffar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 21 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Registrera mig vart? Ett onlinekonto? Längtar till helgen...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Japp. Gå in på registreringssaken och registrera dig och så addar du/Ogri varandra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 22 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 Har köpt ett Ps3 med Uncharted och MGS4 idag. Heter Trafikstolpe på PSN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Varför döpte du dig in bara till Sidney? Eller, Sidney låter typ som ett namn många kan ta. ThaNooB funkade för mig iaf :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.