Hoppa till innehåll

Cod 4 Servrar

Hobb3

Rekommendera inlägg

tjena tjena, e ny här på forumet :)

grejen är nu så att oftast när jag ska lira cod 4 online så hittar jag inga servrar. Jo...lägg märke till att jag sa oftast, rätt så konstigt att jag faktiskt hittar typ 14000 servrar ibland, o ibland går det alltså inte över huvud taget.

Hittade bara en annan tråd med det här ämnet men den var inte till stor hjälp :(

Om ni kan hjälpa till vore det guld

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Jag har köpt spelet. Så lite irriterande att det håller på så här faktiskt + jag började inte få fram servrar förens jag klarat kampanjen, men det borde väll inte ha nått med saken o göra.

Håller på att installera om patcharna nu, det är det bästa jag kan komma på i alla fall :) tror knappast det har med portar o göra eftersom jag får fram alla servrar ibland

Har installerat om allt nu, men fungerar fortfarande inte. I går så satt jag och spelade en hel del, men sen helt plötsligt så stod det "connection problems" eller nått sånt sen disconnecta jag. Har inte kunnat spela något alls sen dess.

När jag testar att starta egen server så tjötar punkbuster massa skit hela tiden som jag inte riktigt förstår mig på :huh:

"dns connection with mastery server" o sånt

Redigerat av Hobb3
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Men blä blä blä....har suttit o lirat ett bra tag nu, då så helt plötsligt ploppa ett meddelande fram, "connection interuption" så allt bara hänger sig. Nu blir det så efter typ 10 sekunder varje match.

När jag försöker gå med i ett spel efter det stått "connection interuption" står det bara "ERROR" "Server connection timed out"

Jag har en bra dator och internetuppkoppling, aldrig varit med om så här mycket krångel förut :angry:

Om det är nån som varit med om detta, snälla hjälp mig

Redigerat av Hobb3
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...