Hoppa till innehåll

Köper Tibia Acc

Gäst Waldorf

Rekommendera inlägg

Gäst Waldorf

Jag vill köpa ett tibia account med någon bra gubbe för alla mina fm jag ger fm:en till den som ger det bästa budet om det är ett jag accepterar. det får gärna vara flera halvbra eller en bradet får gärna vara druid eller palladin men spelar inte så stor roll.

och jag säljer inte till någon som blev medlem för typ en dag sen

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Waldorf

folk säljer ju runegubbar helatiden. och om det var så så är ju avatarer också virtuella så då borde man inte få sälja dom häller menar du?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

folk säljer ju runegubbar helatiden. och om det var så så är ju avatarer också virtuella så då borde man inte få sälja dom häller menar du?

www.runescape.com

Each account should only be used by ONE person. Account sharing is NOT allowed. You may not sell, transfer or lend your account to anyone else, or permit anyone else to use your account, and you may not accept an account that anybody else offers you.

Om många säljer här kan du väll skicka några länkar till trådar som INTE är låsta...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Waldorf

ok då men då borde ju avatarer vara lika förbjudna för de är ju exakt lika virtuella som en tibia gubbe och jag köper den ju för virtuella saker. tycker det är en idi*tisk regel som borde tas bort

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok då men då borde ju avatarer vara lika förbjudna för de är ju exakt lika virtuella som en tibia gubbe och jag köper den ju för virtuella saker. tycker det är en idi*tisk regel som borde tas bort

Jag tycker att förbjud mot fildelning är en idiotisk lag och borde tas bort.

Hur som helst bryter denna tråd mot fuska.se's Terms of use och låses.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...