Vitdom Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Ee det? Nån som kan något annat? Kostar PayPal? Inte om du skapar ett personligt konto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Ee det? Nån som kan något annat? Kostar PayPal? Nej, dock är det en dollars överföringsavgift när du ska hämta ut pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hanrockar Skrivet 16 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Okej, tack :D Finns det verkligen inga andra stt ? (a) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hanrockar Skrivet 16 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Än PayPal. Eller någon som vet en guid på svenska om Pay? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 PayPal är ju hur enkelt som helst asså xD Jag minns att när jag först skapade mitt PayPal konto förstod jag knappt hälften av allt som stod. Kanske är du lite för ung (okunnig) för att ens försöka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Ähm.. Inte för att verka elak, men ingen kommer att betala för att få premium-status på en Freewebs-sida ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hanrockar Skrivet 16 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Jaså? Det är inte en vanlig sida. Freewebs är bara ett webbhotell jag använder för att kunna göra sidan. Seden anvnder ja HTML, CSS, Flash osv. Så NEJ, det är inte det samma freewebs sidan. Denna sidan är HELT unik. Och layouten är designat av mig/min vän Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Kan man få ta en titt på din hemsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hanrockar Skrivet 16 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 http://swedenwriters.se.nu/ Kan ni snälla gå tillbaka på vad jag frågade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Haha, GL with that. Fixa en bättre host och en 10x bättre design och bättre kodning så kanske kanske så kommer din mor eller far köpa för att hemsidan är så fin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hanrockar Skrivet 17 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 hmm ... tack fö r det du.. KAn ni snälla gå tillbaka till ämnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 http://www.mobimarketing.com/premium.htm eller paypal som är skitenkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.