:Fuskaren: Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 har spelet Bully kommit till xbox 360 ännu? och säljs det i typ vanliga affärer som game? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 (redigerat) Vad är det för spel? Aldrig hört talas om. Redigerat 15 Juli 2008 av tyresö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 15 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 ah vilket bra svar till frågan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Bully - Scholarship Edition? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zakakiro Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 ja det har kommit ut för lääänge sen till 360, Scholarship edition é det med mer saker än till ps2. det är typ INGEN som känner till det spelet även ifall det är rockstar games som gjort det, bully är som GTA fast i bully är man en 15 årig kille som börjar på en privat skola i england för att hans mamma har skaffat ännu en man (byter man hela tiden typ så han é värsta problem ungen) så ska man stoppa mobberiet mellan gängen på skolan. det är presis som gta fast man är på en skolgård och mobbar folk, kallingryck, spolningar, vattenballonger ja allt :) det är ganska kort men det é as kul så länge det varar :) köp det!!! Zakakiro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 jag har spelat det lite å jag tycker att det är ett bra spel... :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Har spelet till 360. Det är grymt kul och jag klarade precis chapter 4 igår :) Det är skit enkelt att få gamerscore av spelet då man får 20-30 gs av typ "Plocka 25 blommor" eller "Gör 10 ärenden". Köp det om du vill, fast det är ganska sällsynt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zakakiro Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 jag har alla achivements utom 2 haha xD å det är 100% completion och complete all arcade games, det roliga e att jag behöver bara klara ett enda arcade game på det spelet till (nutshots) så får jag den achivementen + då får jag 100% complete hehe :) men det é as svårt me nut shots Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 Satt i 15 minuter med nutshots :( Har sharped dress man och green thumbs up och 100% kvar.. Får jag låna tråden lite :rolleyes: Hur får jag alla kläderna till sharped dress man Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 22 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 ok men när du säger sällsynt , finns det inte typ på en vanlig game eller ? (såg inget på dom 2 affärerna jag har varit på) men jag är i spanien nu och såg det i en affär, är det värt att köpa här då? eller vet nån nåt bra ställe att köpa det på i stockholm eller på nätet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 Jag är inte säker att det är PAL på cdskivorna. Det står PAL i en liten ruta. Det finns i siba och elgiganten, fast för beställning.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 22 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 ok men det är pal som är till svenska xbox va ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.