Hoppa till innehåll

Bully


:Fuskaren:
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Zakakiro

ja det har kommit ut för lääänge sen till 360, Scholarship edition é det med mer saker än till ps2. det är typ INGEN som känner till det spelet även ifall det är rockstar games som gjort det, bully är som GTA fast i bully är man en 15 årig kille som börjar på en privat skola i england för att hans mamma har skaffat ännu en man (byter man hela tiden typ så han é värsta problem ungen) så ska man stoppa mobberiet mellan gängen på skolan. det är presis som gta fast man är på en skolgård och mobbar folk, kallingryck, spolningar, vattenballonger ja allt :) det är ganska kort men det é as kul så länge det varar :)

 

köp det!!!

 

 

 

Zakakiro

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har spelet till 360.

Det är grymt kul och jag klarade precis chapter 4 igår :)

Det är skit enkelt att få gamerscore av spelet då man får 20-30 gs av typ

"Plocka 25 blommor" eller "Gör 10 ärenden".

Köp det om du vill, fast det är ganska sällsynt..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Zakakiro

jag har alla achivements utom 2 haha xD å det är 100% completion och complete all arcade games, det roliga e att jag behöver bara klara ett enda arcade game på det spelet till (nutshots) så får jag den achivementen + då får jag 100% complete hehe :) men det é as svårt me nut shots

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok men när du säger sällsynt , finns det inte typ på en vanlig game eller ? (såg inget på dom 2 affärerna jag har varit på) men jag är i spanien nu och såg det i en affär, är det värt att köpa här då? eller vet nån nåt bra ställe att köpa det på i stockholm eller på nätet?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...