Narutofan95 Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 (redigerat) kan nån säga hur man får alla vapen till kalle och långben? altså absulut alla som man hittar får av fiender snälla till kh 2 Redigerat 15 Juli 2008 av YODAPOWER Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 vad spelar det för roll om du missar något sämre vapen? satsa på att få de bästa istället. annars står det säkert här. http://www.kuponut.com/games/kh2/walkthrough.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Narutofan95 Skrivet 19 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 har alla för utom en sköld till långben som man får från nån nobody har jag hört Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nisselox Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 har alla för utom en sköld till långben som man får från nån nobody har jag hörtmen det e bara o slakta nobodys till du får den ..gjorde jag iaf fick den typ i hollowbastion (aka radiant garden) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg