💬
Logga in
Fuska.se

Snabbsvar

12 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

När man skrivit ett snabbsvar borde man kunna trycka bakåt utan att det försvinner!!! Snälla dampar på det här skrev ett långt och det försvann!!

Nivå 6 · Fuskare

självklart försvinner det om du går bakåt medans du skriver >.>

Nivå 10 · Veteranfuskare

det är nog svårt att göra så att det blir så

Nivå 7 · Fuskare

Du hade kunnat kopiera det du skrev innan du backade.

17 Jul 2008
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Om du menar att du skriver i snabbsvar och att du trycker Svara knappen under snabbsvarsrutan och sedan blir det något fel. Om man då trycker bakåt så har all text i snabbsvarsrutan försvunnit. Det tycker jag också är lite jobbigt, framför allt eftersom jag alltid använder snabbsvar. Vet inte om det går att fixa, upp till admin.

Om du menar att du trycker bakåt medans du skriver så kommer det garanterat att försvinna, fast man kanske inte behöver trycka bakåt medan man skriver, vill du kolla något innan du postar kan du kopiera texten eller öppna ett nytt fönster/flik.

21 Jul 2008
Nivå 4 · Lärling

Jag fattar inte vad du menar. Menar du bakåt i sidor?

22 Jul 2008
Nivå 5 · Fuskare

Den är oftast kvar för mig... :blink:

Nivå 4 · Lärling

Ahha, jag fattar vad du menar men det är kvar för mig. När min skriver en text i snabbsvar sen stänger man av och sen sätter på så är texten kvar.

23 Jul 2008
Nivå 4 · Lärling

*testar igen*, det försvann förra gången med..??

Nivå 9 · Veteranfuskare

Innan när du skrev *testar* så tog jag bort det, det vore bra att du skrev VAD du testar.

29 Jul 2008
Nivå 6 · Fuskare

Håller med. Men det borde väl vara genomförbart att fixa problemet?

30 Jul 2008
Nivå 9 · Veteranfuskare

Om jag har fattat det rätt så bör det inte alls vara genomförbart. Det man hade fått ändra vore i webbläsaren, inte forumet.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Det är kvar för mig.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in