Bruce Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 När jag försöker att importera en spray bild till css så fungerar det inte det står att jag inte har nån behörighet att göra och det blev fel vid spray importen kan nån berätta vad som är fel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Kan du skriva exakt vad det står? Lite lättare att förstå varför det felar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Detta är en bugg som funnints VÄLDIGT länge. Du kan lösa det genom att använda engelska som språk på steam och CS:S istället. Det fanns ett annat sätt men det kommer jag inte ihåg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bruce Skrivet 17 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Tack för hjälpen Vitdom :) Glömde skriva att det fungerade tack igen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Hänt för mig några gånger men då behöver jag bara starta om datorn.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg