zOpa Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Hur gör man för att kunna hoppa jättehögt???????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 jag tror det är att du ska springa till en kant tryck på duck knappen och sen gå framåt knappen och erfter det hopp knappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 jag tror det är att du ska springa till en kant tryck på duck knappen och sen gå framåt knappen och erfter det hopp knappen Om det är fel så kan du alltid köra träningen då förklarar dom hur man gör.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 i månste värden på så kan man håppa på en sak och då flyger man typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 i månste värden på så kan man håppa på en sak och då flyger man typ d kan man för att d finns speciella "hoppmator" i marken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zOpa Skrivet 19 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 Jag mena inte hur man hoppar långt utan högt! Man ska trycka på någon knapp så kommer det ner en ruta på skärmen där man kan skriva "gravity blabla..." så att man även kan bli odödlig och så. Hur gör man för att det ska fungera??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 Longjump heter den och man duckar+hoppar och går frammåt samtidigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 Kolla på www.Fuska.se och den där knappen är § Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 Jag mena inte hur man hoppar långt utan högt! Man ska trycka på någon knapp så kommer det ner en ruta på skärmen där man kan skriva "gravity blabla..." så att man även kan bli odödlig och så. Hur gör man för att det ska fungera??? tryck på § då du spelar och skriv in gravity 100 och tryck enter eller mindre så kan du hoppa högre.800 är normal och om du skriver 1 och trycker enter så kommer du aldrig ner(bara om du höjer gravitionen* så kommer du ner) *kommer inte ihåg hur d stavas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.