Xade Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Jag har två frågor om Super Smash Bros. Brawl. Har spelat det en del och har väldigt många Challenges avklarade. Då är min första fråga, hur får man såna där hammare som man kan öppna boxar gratis med. "Open this box? Yes/No" står det när man använder dem. Jag har bara fått tre totalt, hur får man nya? Den andra frågan berör flerspelarläget Brawl. Nästan varje match vi spelar så ramler det ibland ner något slags papper. Den finns inte med i Item List och den gör absolut ingenting. Vad är det för papper och vad är de bra för? /Xade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Jag har två frågor om Super Smash Bros. Brawl. Har spelat det en del och har väldigt många Challenges avklarade. Då är min första fråga, hur får man såna där hammare som man kan öppna boxar gratis med. "Open this box? Yes/No" står det när man använder dem. Jag har bara fått tre totalt, hur får man nya? Den andra frågan berör flerspelarläget Brawl. Nästan varje match vi spelar så ramler det ibland ner något slags papper. Den finns inte med i Item List och den gör absolut ingenting. Vad är det för papper och vad är de bra för? /Xade Hamrarna får man av att klara av ett visst antal nya challanges tror jag :huh: Och papprena är stickers! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Ahaa så det är det papprena är :P Haha jag har också undrat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 japp :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Jag har två frågor om Super Smash Bros. Brawl. Har spelat det en del och har väldigt många Challenges avklarade. Då är min första fråga, hur får man såna där hammare som man kan öppna boxar gratis med. "Open this box? Yes/No" står det när man använder dem. Jag har bara fått tre totalt, hur får man nya? Den andra frågan berör flerspelarläget Brawl. Nästan varje match vi spelar så ramler det ibland ner något slags papper. Den finns inte med i Item List och den gör absolut ingenting. Vad är det för papper och vad är de bra för? /Xade Hamrarna får man av att klara av ett visst antal nya challanges tror jag :huh: Och papprena är stickers! :D Helt rätt (om du var osäker :P) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Papprena är klistermärken som ENDAST gör någon nytta i Subspace Emissary. Du kan klistra fast dem på en boll för varje enskild karaktär för att öka deras stats, tex "Sword power", "Shield resistance" etc etc. Och såna där hammare får du efter att ha klarat vissa challanges. Alltså har antalet challanges inte något att göra med att man får nya hammare. Man kan kika på skuggan av lådorna vilka som innehåller hammare, fast de är dock sällsynta :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 Papprena är stickers och hammare får man i vissa challenges. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Azzeus Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Om jag har rätt så ska det bara finnas 6 hammare totalt, ett tips är att bara använda dom till utmaningar/lådor du tror att du inte klarar av. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Om jag har rätt så ska det bara finnas 6 hammare totalt, ett tips är att bara använda dom till utmaningar/lådor du tror att du inte klarar av. ;)Jag har för mig att det finns 5. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 25 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Okej, tack så mycket för hjälpen, låser då jag redan fått upprepande svar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg