Hoppa till innehåll

2 Frågor Om Ssbb


Xade
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag har två frågor om Super Smash Bros. Brawl. Har spelat det en del och har väldigt många Challenges avklarade. Då är min första fråga, hur får man såna där hammare som man kan öppna boxar gratis med. "Open this box? Yes/No" står det när man använder dem. Jag har bara fått tre totalt, hur får man nya?

 

Den andra frågan berör flerspelarläget Brawl. Nästan varje match vi spelar så ramler det ibland ner något slags papper. Den finns inte med i Item List och den gör absolut ingenting. Vad är det för papper och vad är de bra för?

 

/Xade

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har två frågor om Super Smash Bros. Brawl. Har spelat det en del och har väldigt många Challenges avklarade. Då är min första fråga, hur får man såna där hammare som man kan öppna boxar gratis med. "Open this box? Yes/No" står det när man använder dem. Jag har bara fått tre totalt, hur får man nya?

 

Den andra frågan berör flerspelarläget Brawl. Nästan varje match vi spelar så ramler det ibland ner något slags papper. Den finns inte med i Item List och den gör absolut ingenting. Vad är det för papper och vad är de bra för?

 

/Xade

Hamrarna får man av att klara av ett visst antal nya challanges tror jag :huh:

 

Och papprena är stickers! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har två frågor om Super Smash Bros. Brawl. Har spelat det en del och har väldigt många Challenges avklarade. Då är min första fråga, hur får man såna där hammare som man kan öppna boxar gratis med. "Open this box? Yes/No" står det när man använder dem. Jag har bara fått tre totalt, hur får man nya?

 

Den andra frågan berör flerspelarläget Brawl. Nästan varje match vi spelar så ramler det ibland ner något slags papper. Den finns inte med i Item List och den gör absolut ingenting. Vad är det för papper och vad är de bra för?

 

/Xade

Hamrarna får man av att klara av ett visst antal nya challanges tror jag :huh:

 

Och papprena är stickers! :D

 

Helt rätt (om du var osäker :P)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Papprena är klistermärken som ENDAST gör någon nytta i Subspace Emissary. Du kan klistra fast dem på en boll för varje enskild karaktär för att öka deras stats, tex "Sword power", "Shield resistance" etc etc.

 

Och såna där hammare får du efter att ha klarat vissa challanges. Alltså har antalet challanges inte något att göra med att man får nya hammare. Man kan kika på skuggan av lådorna vilka som innehåller hammare, fast de är dock sällsynta :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...