💬
Logga in
Fuska.se

Pokémon Nördar

170 svar · startad

Så det är värt att prova, tror att minst 2 av dom som kommer att slås ihop med oss när vi kommer till 6:an kommer att ha det...

12 May 2004

vi höll på typ i 2,3,4:an jag höll på tills nån snodde min supersexa vi körde på fel sättet asså...Då vågade jag inte ha med dem till skolan mera och så splittrades mästarklanen.PS,jag var bäst i hela skolan

Evolution: Jag håller på med PKMN och BB men skäms inte. En gång retade en i skolan mig för det. Jag pungsparka han :)

(håller med jag brukar ge en kille stryck som säger pokemon är skit )

Evolution: Jag håller på med PKMN och BB men skäms inte. En gång retade en i skolan mig för det. Jag pungsparka han :)

****applåder**** :lol: :lol: :lol:

Jag har ca 350 kort!

Senast ändrad:

15 May 2004

okej, jag vill inte kasta upp en relativt gammal tråd.. men men.. jag tror att när nya GBA: DS kommer ut.. så kommer de blåsa nytt liv i pokemon-hysterin... så bered er på de ;)

16 May 2004

Finns pokémon nördarna kvar i er skola? Just nu helt plötsligt blev det populärt bland några 3:or.

Ja vi har några stycken!

Jag tycker PKMM spelen e sådär men jag har aldrig köpt ett PKMM kort för de e bara slöseri tycker jag. knaske några i 1an, 2an eller 3an håller på med PKMM

men jag vet inte.

Ps jag går i 5an B)

Bambi

okej, jag vill inte kasta upp en relativt gammal tråd.. men men.. jag tror att när nya GBA: DS kommer ut.. så kommer de blåsa nytt liv i pokemon-hysterin... så bered er på de ;)

Vem har sagt att det kommer ett nytt pkmn spel till DS?

det kommer ju FR/LG nu så då blir det väl lite pkmn hysteri

De ä bara slöseri me pengar å hlla på me sånt

enligt mig

Hela lågstadiet är pokemon-nördar dom tigger kort från alla. Dom frågar först om man har kort sen om man svarar ja tigger dom men om man svarar nej sticker dom

28 May 2004
Moderator Moderator

varken pokemon, kula eller pogg finns på min skola, så det e skönt att inte se massa folk spela små spel överallt

7 Jun 2004

varken pokemon, kula eller pogg finns på min skola, så det e skönt att inte se massa folk spela små spel överallt

Min brorsa är 6 år. Han går och tar Poke´mon ur min gamla samling. Han tjatar hela tiden. Men jag säger nej, därför att jag lade ner så himla mycket pengar på det förr.

Idag så spelade jag långkast med en kille vi spelade glitter match han hade bara Kyogre på glitter och en Blänkande

så spelade vi jag vann så trode han att blänkade var glitter han gav Kyogre på Glitter Jihohohoho

8 Jun 2004

finns en som min kompis säger han kan alla nya pokemon utantill

ps. han går i sjuan

Senast ändrad:

Okej. Vilken slutålder är passande för Poke´mon tycker ni? Alltså då man slutar leker med det.

Senast ändrad:

kanske när man blir tånåring

Der finns inga pokemon nördar på vår skola som tur väll.

Jag tycker så gott som att man har blivit för stor för Poke´mon-kort vid den tiden man ska börja högstadiet.

Jag tycker att man är för stor för pokemon när man börjar 4:an

Jag tycker att man är för stor för pokemon när man börjar 4:an

hehe. Det var då jag började med det. Det gjorde alla på våran skola. :) B)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in